Efter 20 år av konst och möten vid galleriet i Stenkumla så slår dörrarna upp för vad som kan bli en sista sommarsäsong. Passa på att besöka galleriet i sommar för att njuta av konsten, insupa den unika atmosfären och dela ett skönt minne.
I sommar fylls galleriet åter med målningar och grafik där fåglarna och det gotländska ljuset står i fokus. Bland verken finns bland annat de karakteristiska skärfläckorna, fångade i både färgstarka, skimrande rosa toner och stilrena grafiska kontraster. Sommarens utställning kanske blir den sista?